Skip to content
Viso rezultatų:
Rodyti visus rezultatus
Lt En
Alytaus apylinkės teismas
lt
En

Asmenų aptarnavimo tvarka

Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Alytaus apylinkės teisme taisyklės reglamentuoja fizinių ir juridinių asmenų prašymų nagrinėjimą ir jų aptarnavimą Alytaus apylinkės teisme.

Teisingumas – matas, kuriuo esame įpratę matuot visus gyvenimo reiškinius. Teisingumo reikalaujama iš kiekvieno ir kiekvienam visuomenės nariui. Teismų pareiga – vykdyt teisingumą. Tai didelė atsakomybė, neatsiejama nuo teisėjų pastangų ne tik tinkamai išnagrinėt bylą, bet ir užtikrint, kad visi teisme dirbantys asmenys laikytųsi aukščiausių profesinės veiklos standartų. Asmenų aptarnavimo kokybės užtikrinimas – svarbus teismų tikslas, kuriam įgyvendint reikia nevienadienių, sistemingų pastangų. Lietuvos teismai asmenų aptarnavimo kokybę tobulina nuo 2013 metų. Šiandien jau galime pasidžiaugt pasikeitusios aptarnavimo kultūros teismuose rezultatais. Kartu auga ir visuomenės pasitikėjimas bei pasitenkinimas teismų darbu.


2018 m. įvykdžius teismų reformą ir sujungus skirtingo dydžio teismus, kilo poreikis įdiegt bendrą modelį, kuris padėtų ir nustatyt vienodus aptarnavimo kokybės reikalavimus, ir juos įgyvendint, užtikrinant aukštą asmenų aptarnavimo lygį visuose Lietuvos teismuose. Standarto nuostatų laikymasis – būtinas visiems teisme dirbantiems asmenims, bendraujantiems ne tik su į teismą besikreipiančiais asmenimis, bet ir su kolegomis. Asmenų aptarnavimo teismuose standartas – viena iš sudedamųjų modelio dalių. Standarto paskirtis – nustatyt vienodus asmenų aptarnavimo reikalavimus ir elgesio normas. Kitomis dviem modelio kryptimis – mentoryste ir asmenų aptarnavimo kokybės monitoringu – siekiama stiprint teismų darbuotojų gebėjimus taikyt standarto nuostatas kasdienėje veikloje ir vykdyt asmenų aptarnavimo kokybės stebėseną bei vertinimą.

Plačiau apie asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Alytaus apylinkės teisme taisykles rasite čia.